nedeľa, decembra 16

..čo ma vytáča..

..po tom, ako som bol včera prinútený vstať ráno o šiestej, som sa zamýšľal v šaline (viem, že dosť divné na takú skorú hodinu) nad tým, čo všetko mi v poslednom čase lezie na nervy..niežeby som bol pesimista, ale snažil som sa prísť na to, prečo je moja nálada taká, aká je..

..postupne ma napádali veci ako: skúškové, zima, robocop fico, globálne otepľovanie, ..nakoniec som všetky varianty zavrhol a začínal si myslieť, že môj život je super a v podstate mi ani nič významné nechýba..až do momentu, kým som začul jej hlas..pre ľudí, ktorí v posledných dňoch nenavštívili Brno a hlavne jeho inak dokonalú mestskú hromadnú dopravu, bude pokračovanie dosť nezaujímavé (akoby doteraz bolo nejaké interesantné)..takže som zistil, že jediná vec, ktorá ma v posledných dňoch vytáča do nepríčetnosti je hlasová propagácia ids jmk na nové ceny cestovných lístkov!!!tak..a je to vonku..

4 komentáre:

dušk.o. povedal(a)...

nez pridem k meritu veci: nemozem si odpustit poznamku, ze mna globalne oteplovanie v ziadnom pripade nevytaca, ba naopak, v tejto chvili ma vytaca, ze tu mame celkom lokalnu zimu.

ale inak, ano, suhlasim, je to neprijemne, je to stale a je to dokola. ale ako inak by si sa dozvedel, ze ctvrtletni a rocni jizdenky jsou vyhodnejsi nez byly doposud?

(hnidopichom pripomeniem, ze ten ypsilob v slove "byly" je z hladiska ceskej gramatiky absolutne regularny - ta jizdenka, ty jizdenky)

Mišo povedal(a)...

..toto povazujes za lokalnu zimu??? odporucam par zimnych mesiacov stravenych na carokrasnych Kysuciach :)

..je mi absolutne jedno, ci je to vyhodnejsie alebo nie, a uz vobec ma nezaujma ze stare jizdenky sa nebudu vymienat..ale aj tak ma naviac asi serie moment, ked to dvakrat pipne, lebo tesno na to spusti tu svoju uzasnu hlasku..

..ehm..mam problemy so slovenskou gramatikou, nieto este sa zamyslat nad ceskou..takze uprimne povedane, po tom ako som si docital tvoju reakciu, asi dve minuty som hladal kde v prdeli to "byly" je ;)

dušk.o. povedal(a)...

pche! tu aj mrzne!

Mišo povedal(a)...

..mrzne?kde???tomu hovoríš mrznúť? :D veď v takomto "mraze" by Ti ani jazyk ku kovovej tyči neprimrzol ak by si ju nahodou chcel oblizat..