streda, decembra 12

bezpredmetné zamyslenie..(dosť oneskorené)

..blíži sa čas vianoc..mikuláša už bolo a komu doniesol uhlie, mal by to svojmu okoliu dať výrazne najavo podobným obdarovaním, príležitosť bude na štedrý deň..u nás chodil aj McMikuláš, aj keď bez brady, červeného obleku (nemýlim si to so Santa Clausom???) a s veľkým nákupom uskutočneným v Metre, bližšie zaintersovaných iste potešil..Brandonovi síce rozdávanie darčekov pripomenulo staré školské časy, kedy dievčatká vyfasovali vložky a chlapci kondómy, ale atmosféra to bola v skutku dojemná..v pozadí rozvoniavali rezne a zemiakový šalát..tí najusilovnejší, najšikovnejší a najobľúbenejší (a najkrajší :D) získali aj hodnotné ceny v podobe občasne skomolených diplomov, avšak, teraz to myslím naozaj vážne, krásnych pohárikov (pokreslila ich taká super osôbka)..nálada sa výrazne približovala tej vianočnej, s príchuťou vína, piva, citrusu a početných striptízových scén..

..ten pán, čo to mal pod palcom, bol celkom odvážny, keďže sa odhodlal o druhej vypnúť hudbu a do tretej vypratať celý podnik..každopádne jedna z mála osobných námietok zaznela zhruba v tomto zmysle: X:"bohužiaľ už vám nenalejeme".. D:"no tak ja sa obávam, že k vám bohužiaľ už neprídeme"..vtipný to večer ukončený pokojným uložením na posteľ a zamyslením sa..dal som tú fľašu s čistou vodou k posteli??

4 komentáre:

dušk.o. povedal(a)...

privlastnujem si cudzie, alebo to s tym, ze tam neprideme som povedal ja? mam strasne okno priblizne po polnoci, ale pride mi to celkom vtipne, kedze typek bol dva krat taky velky ako ja, cize by som bol ochotny sa k tomu hlasit.

tie vlozky a kondoby by mozno cez Iva presli. buduci rok.

a poharik mam aj ja. heč.

Mišo povedal(a)...

..veru Tvoj vyrok som parafrazoval :) no bolo to sice vtedy davno, ked polovica este nevedela na co sa to pouziva, ale teraz by sa tomu dostalo aspon spravnemu vyuzitia urcite..

dušk.o. povedal(a)...

och. neuctivy k casnikovi, az mam depresiu. alebo to je z tej eko-ciernej?

Mišo povedal(a)...

..na eko-ciernu nesahaj..depresiu to nejak nesposobuje, ale uprimne povedane zacinaju mi z nej tak trochu slziet oci..