piatok, októbra 12

..kvôli čomu sa oplatí chodiť domov..

..no tak určite nie kvôli tej "super" ceste..som sa po prvýkrát za svoj vysokoškolský život odhodlal cestovať z Brna na rodné Kysuce autobusom, cesta trvala niečo vyše 5hodín, pričom do toho nerátam 45minútové čakanie v Trenčíne na iba "mááálinko meškajúci" prípoj..a ten ujo, čo sedel vedľa mňa a tie rezne čo mal so sebou zapíjal plechovkovým pivom, nebol príliš povzbudzujúci prvok autobusového zážiku..nie, ja nie som pesimista, a nevidím vždy iba to zlé, ale je choré tvrdiť, že pohár je poloplný, keď v skutočnosti je poloprázdny..ale tak nakoniec som nejak došiel..a teraz tie plusy..je tu viac ako jeden koberec..vďaka tomu, že aj okien je tu viac, možem pozerať na rôzne smery..po 4týždňoch mám možnosť pozerať telku..keď otvorím chladničku, nenapadne ma niečo ako "aký je zmysel mať zapnutú chladničku, keď nič nechladí???" alebo naopak "to čo tu tak krásne vonia, bude asi po záruke"..aj keď urobímviac ako 6krokov jedným smerom, nemusím nevyhnute naraziť na nejakú stenu..bez toho, aby som sa musel premiestniť do menzy, alebo nedajbože vykonať niečo ako "varenie", si môžem pochutnať na obede, ktorý je teplý, je ho dosť a pri troche štastia je aj chutný ;)..určite toho bude viac, ale nazáver už iba to najsamolepšie + : mamička resp. teta automatická práčka mi operie všetko čo len chcem :P

1 komentár:

Anonymný povedal(a)...

proclaimed nearly everybody cover his or her's lending products on time and also with no charges
A respected credit card debt charity plans the amount of families making use of these products with regard to enable above cash advance loan obligations for you to 2 bottle this specific. debt charitable organization claims round purchase typically the short-run, higher fascination financial products this current year. Any charitable trust affirms four years before numerous prospects using them seemed to be trivial.
pożyczki dla zadłużonych bez bik
pożyczka przez internet bez biku
pożyczki bez bik sms
pożyczka bez bik tychy
szybka pożyczka

http://szybkapozyczkabezbik.org.pl
http://pozyczki-prwatne.net.pl
http://pozyczkanadowod24.com.pl