štvrtok, októbra 11

..prečo stredy zbožnujem a štvrtky neznášam..

..lebo streda je tretí deň v týždni a štvrtk az štvrtý, za tretie miesto je medaila, za štvrté diera v koláči..v stredu mi škola začina o 12:50, vo štvrtok 9:20, časové údaje asi vysvetlenie nepotrebujú..streda sa začína na "s", aj sex je na "s", zatiaľ čo na "š" je akurát tak šľakmatrafí..v oba dni, si po druhej v noci už na nič nepamätám, ale v stredu to býva kvôli mojej tajnej láske..má iniciály P.F...v stredu ráno sa zobúdzam čerství, s očakávaním večera..vo štvrtok sa budí taký jeden čo ho ráno vždy ja musím umyť a iba čakám, kedy sa tento deň konečne skončí..jednoducho stredy sú super, srandovné, strašne rýchlo ubiehajúce a samé príjmené momenty prinášajúce..štvrtok je napríklad dnes..šialene dlhý, šlofíka nepriťahujúci a šoky spôsobujúci..ale nie každý deň môže byť stre..tedaaaa nedeľa som chcel povedať..

2 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

ja viem, ze si tam zabudol dopisat, ze tie stredy zboznujes hlavne preto, bo ich travis s nami.. :))

Mišo povedal(a)...

..už skonči s tou anonymitou knečne prosím :) no veď som napísal, že sú super, srandovné atď..ale máš pravdu, ešte "so super ľudmi" som zabudol ;)