pondelok, októbra 8

..dobrú noc vám deti..

..občas, ani nie že by viazla téma, ale niekto nadhodí niečo ako "kde sú tie časy keď.." prichádza to úplne nečakane..napr. "to máš nový mobil?" ..dostatočný impulz.."kde sú tie časy keď mal každý Nokiu 3310..som feeeest dávno nehral hada.." smiech..alebo "a keď kámoš dotiahol 3510i, veľký borec s farebným displejom..a 3100 mala ten taký poväčší pripojiteľný foťák :D , videl si 4kocky na fotke dokopy, ale bolo to cool.." takto sa dá stručne prejsť celou hostóriou mobilov, až kým nevypukne výmena názorov na tému "Nokia je lepšia, lebo Sony Ericksson majú kazivé joysticky.."

..ale nie to som chcel, pretože si nemyslím, že je to ojedinelá téma..niekedy to nemusí postupovať chronologicky.."to čo máš za zvonenie?" (no tak fajn no, to som mal ja tak raz nastavených šmolkov..ale veď sú fakt super,no nie?a hlavne sú modrí..) a zasa sa spúšťa kolobeh spomienok a mnohých pousmiatí, výbuchov smiechu, či spoločného prespievania úvodnej zvučky (dúfam, že to nie len ja som prepnutý :))..od spomínaných šmolkov cez macka uška, rýchlu rotu, káčera donalda, pa a pi, maťka a kubka, gumkáčov a krasolienky až po "od kuka do kuka" alebo klasiku pat a mat..

..nebolo nám tak super vtedy?jediné, čo nám kazilo oči boli úžasné lozplavky (ja osobne som najčastejšie pozeral disneyovky v sobotu asi tak o 7 ráno..nechápem ako som mohol tak skoro dobrovoľne vstávať..) a večer hlavne deduško večerník..a ten havoooooooooo..a pritom najhoršie, čo sa mohlo pritrafiť, boli trafené tety v škôlke, čo nás nútili cez obed spať..tomu hovorím zlaté časy..

Žiadne komentáre: