pondelok, júna 16

Rozlúčka s intrákom..

..nastal ten pravý deň pre konečné zúčtovanie..intrák som síce opustil už pred pár mesiacmi, ale až o niekoľko dní padne definitíva..ostalo tam pár kusov oblečenia, kopec nepotrebných študijných materiálov, či ako sa tomu nadáva a asi tak za tri hrsti spomienok..za každý semester jedna..
..niežeby tam nebol býval krásny študentský život v spoločnosti Maťa/Brandona..jednoducho mojho spolubývajúceho, ktorému sa podarilo prežiť so mnou v jednej izbe ten dlhý čas bez vačšej zdravotnej ujmy (teda aspoň som nič také na ňom nezbadal)..skladám klobúk pred jeho výkonom :) ..kde som to skončil..vobec to nebolo zlé, ale už je na čase posunúť sa niekam ďalej..prestať sa ožierať v utorok s Mc a v stredy s FSS..teda aspoň nie každý týždeň, inak mi to vobec neprekáža..jednoducho sa pustiť do niečoho trochu dospelejšieho, aj keď z nezainteresovaného hľadiska nevyzerá príliš racionálne..
..rozhodol..alebo skor rozhodli sme sa spoločne s mojou Ivetkou, že skúsime zdieľať jeden príbytok..jedna kuchyňa, jedna telka, jeden záchod, jedna posteľ, jeden život..a vobec to nie je také hrozivé, ako by to mohlo vyzerať ;) práve naopak..sentimentálne vydrajené, prežívam najkrajšie chvíle svojho živote, takže kľudne ticho záviďte..
..skoro ideálne..už len doriešiť pár maličkostí..novú skriňu, plány na leto a ako to šetrne oznámiť rodičom :)
Vinařky, blok A3, izba 234/132, Brno, * 24/09/2006 - xx/06/2008 ...rest in peace

3 komentáre:

dušk.o. povedal(a)...

"prestat sa v utorok ozierat s McD a v stredu s FSS" - cize reorganizujes dni? daj vediet potom.
.
inak, blahozelam k velkemu a dospelemu kroku. este zmenit job a bolo by to uplne.. ehm.. ehm.. viem, vlastne, postupil si prave a vrazili ti obluky na celo.
.
inu, conclusion: preskocim vsetky sentimentalne vyvody, ostatne, neviem ci je taka vyhra byvat s Hruskanatorom (srdecne zdravim), vezmem to cisto prakticky: Masarykova stvrt! Ano! Kupelna! Skvela!

Mišo povedal(a)...

..na zlate obluky mi nesahaj ;) este pred nedavnom si ich mal aj ty, a nie ze nie..na zmene jobu sa postupne pracuje..aspon dufam..
..reorganizacia?hmmm..musim premysliet este..
..ci to je vyhra???Tssssss..to je slabe slovo..a okrem kupelne je tu este kopec dalsich super veci :)

karolina povedal(a)...

mi hovor daco...
.
mam aj odpoved: IKEA, praca iba ak viac ako 80-90 Kc/hod, vela checkovat lacne low costy (vid. vas amsterdam), a a a rodicia... nemas tu rada pre mna ty?