nedeľa, septembra 2

..názorný príklad prekonania trasy BA - ZA..

..môj preposledný návrat z "little big city" nedopadol úplne podľa mojich predstáv..na začiatku týždňa som ešte tvrdil rodičom, že teoreticky prídem už vo štvrtok..ale dorazil som tak trochu oneskorene..

..štvrtkový termín definitívne padol v upršané ráno, rozhodnutím šéfa, že jednoducho treba dokončiť čo máme rozorobené..večer som teda zajednal 4 miestenky do autobusu, ktorý vyrážal v piatok o 14:30 z Blavy smer Žilina..o 12 som zrušil miestenky :) o 12:30 som volal rodičovcom aby mi zistili spoj niečo medzi štvtou a šiestu..podobné telefonáty som opakoval aj o 15:00, 16:30 a 18:00 :) netuším čo si o mne museli myslieť, ale to je vedľajšie ;)

..každopádne noc som aj tak strávil na ubytovni v Trnávke..ráno o deviatej ďalší telefonát..vlak o 11:30 alebo autobus o 13:50..ten vlak 100% stihneme..už len dodám, že domov som opäť volal o druhej :) ..ale nakoniec sa mi to podarilo, o pol ôsmej 1.septembra dorazil domov s menším (asi dvojdňovým) meškaním....presnetakto dopadnete, ak budete cestovať s cvokmi, ktorý sa 3minúty pred príchodom autobusu rozhodne bez slova ísť kúpiť cigarety..ďalší si zmyslí, že tú cestu bez toho aby hneď teraz šiel na WC nevydrží a posledný (ten ma dojal najviac) na stanici zistí, že mobil má vypnutý preto, že z nejakého vadného dôvodu na izbe na ubytovni vybral z mobilu baterku a položil ju na umývadlo..

Žiadne komentáre: