utorok, septembra 25

..taký pohodový pondelok..

..som si 150% istý, že som si budík nastavoval..ale zobudil ma až telefonát: "ahoj,no kde jseš?".."ehm..v posteli".."cože???".."za 20 minút som tam..ok..tak za 15"...ok, sumarizujem si čo sa práve stalo..na hodinách 6:56..v práci mám začat o 7:00..prvý problém..kto mi to vlastne teraz volal?čo chcel?..bez ďalších dlhších úvah som na seba nahádzal prvé, čo som shmatol a pratal..samozrejme šalina mi zdrhla pred nosom..ale v mekáči ma naučili, že treba byť kreatívny hlavne ;) takže som nasadol na trolejbus v pätách šaliny..ale na mendláku mi zas zdrhla..takže som druhýkrát v živote bežal na šalinu, konkrétne na ďalšiu zastávku..7:20 som štastlivo dorazil, prezliekol a naplno sa pustil do práce..po mojich ospravedlniach, ponaučeniach a upozorneniach od druhých ma napadlo, že už viem, čo to mám zo žalúdkom..za tých 24 minút, z ktorých 5 minút trvala cesta na zastávku, 15 cesta mestskou hromadnou dopravou..z čoho vyplýva, že za 4 minúty som sa mal obliecť, umyť a najesť..hádajte, čo všetko som nestihol :)

hmmm..čo som to chcel ďalej..také mladé ukecané mi pretrhlo už aj tak dosť rozhádzané myšlienky..takže Maťka, kukaj Superstar radsej :P

..pokračujem..neskoro sa mi podarilo prísť aj na anglinu..vo dverách sa ma taká teta opýtala, či som bakalár, neplánujem si dať uznať angličtinu a keď videla môj nechápavý pohľad, tak sa už iba spýtala, či som prišiel na angličtinu..to som už pochopil..nasledoval obed..potom vzhľadom na to, že od radosti neviem čo so sebou, som sa rozhodol dať si piercing..(najskôr to malo byť tetovanie, ale dočasne ma odradila cena)..ale keď som vchádzal do štúdia, a začul fest podivné zvuky..niečo akoooooo..videli ste niekedy "Votrelca"?v tom momente som sa otočil a zavrhol pochybné plány..

..potom už iba pohodový večer na intráku..rozumej vypracovanie position paperu, márna snaha zastihnúť na internete nejakého rodinného príslušníka a polnočné pozeranie spomínanej relácie vraj hľadajúcej mladé talenty, v spoločnosti Niisou a Brandona..jednoznačne už treba vypadnúť niekam von..

4 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

no to si pis, dneska sa niekam stopro pojde;) a ze ukecana.. ts:))

Mišo povedal(a)...

..no a snad nie si? ;) pojde pojde..len ci okrem nas niekto este bude vonku, lebo vacsina akcii je mam taky pocit v stredu..

karolina povedal(a)...

kto je brandon dokelu?

Mišo povedal(a)...

..haaaa, to by si rada vedela :) nezistuj, a uc sa radsej ;)