nedeľa, septembra 23

..čo sa počas týždňa udialo..

..nie som na seba síce príliš hrdý, ale musím priznať, že posledných 8 dní bolo na môj vkus asi príliš alkoholických..presnú polovicu večerov som totiž som pretiahol až do skorého ráno, pričom sa miestami vyskytli aj menšie problémy dopraviť sa na intrák :) ..odštartoval som už v sobotu 15.9. keď som sa chcel rozlúčiť s prázdninami tak ako sa patrí..neviem, či sa to podarilo, ale domov som prišiel o pol šiestej ráno..nasledoval budíček o deviatej, balenie a cesta autom..všetko by bolo bývalo super, keby som to posrané auto nešoféroval ja..

..pri rýchlosti zhruba 130km/h sa mi už začínal obracať tráviaci akt a tak som sa držal celú cestu na 120, čo bolo na moje pomery divné a fotrík sa na mňa celú dobu divne pozeral, a mám pocit, že som uňho z času na čas zaregistroval aj menší úškrn..prvú hodinku cesty som strávil nekonečnou debatou nad tým, koľko ušetríme ak budeme tankovať až u bratov Čechov..ale už fakt netuším koľko to vyšlo, pretože som sa niečoho napil a musel som sa fakt premáhať, aby som nič nevyvrátil..nakoniec uplynuli nekonečné 3hodiny a Brno bolo pred nami..po treťou koliečku sme našli múj intrák, vyložili veci, posedeli a pokecali chvíľu na izbe..po malou sentimentálnom výleve mojej mami ma moji rodičia opustili (konečne ;))

..okolo piatej prišiel na Vinařky Hills aj spolubývajúci, naším slovenským McManažérom nazvaný Brandon Bytčánek..nasledoval klasika na chvíľu pokec, potom kuknúť do mesta a spať, takže nedelný večer bol volnejší..nedá sa povedať o pondelku, utorku a piatku..ale utorok sa mi páčil asi najviac..po nejakých pivách a zopár dvojitých citrusoch sme sa rozhodli o piatej ráno, že by sa patrilo aj pobrať domov..inak mi tá cesta trvá tak 15-20 minút..ale vzhľadom na to, že v autobuse ma zobudil až šofér na konečnej a naozaj som nebol v stave, aby som ešte aj premýšlal nad tým kde som, nastúpil som na prvú vec pohybujúcu sa na kolesách..o pol siedmej som konečne dorazil na intrák a..pravdepodobne sám došiel do postele :)

..škola zatial nie je tak úplne rozbehnutá, práca tiež iba začiatky, takže som zvedavý ako to bude vyzerať nadchádzajúci týždeň..stanovil som si pár osobných cieľov:
-pokúsiť sa nezaspat na žiadne cviko
-komunikovať s rodičmi častejsie ako raz do týždňa, aby mama prestala písať v sms "žiješ vôbec ešte?"
-upratať mááálinko na intráku (hlavne od koša sa začína šíriť taký...hmmm...povedzme že ťažký vzduch ;))
-nezaspať v rozjazde :)

3 komentáre:

dušk.o. povedal(a)...

Ad 1; fakt som ho nazval Brandonom? ts ts ts

Ad 2; ktory kok to objednal tie dvojite citrusy? ts ts ts

Ad 3; aj mne mozes prist upratat. a vyprat. a vyzehlit.

Anonymný povedal(a)...

takze toto si vcera pisal a nie ten pp, no esteze tak, uz som zacinala mat obavy:))

Mišo povedal(a)...

to dušk.o : kôš už vyniesol Brandon (fakt si ho tak raz nazval :)) a asi počkám kým pokročí aj k ďalším domácim prácam..citrusy?hmmmm..no comment..
to anonym (100% to nebude Matka :P): akože si dúfam nemyslela vážne, že si mala pocit, že JA už píšem ten pp..