streda, júna 13

..cesta späť..


..celá vysoká škola je o neustálom premiestňovaní a cestovaní, teda aspoň pre mňa určite..na dobu 5 rokov, prípadne dlhší čas, žijeme dvojaký život..väčšinu času síce strávime medzi novými ľuďmi, ale kamarátov z čias pred vysokou školou, prípadne pár bývalých spolužiakov zo strednej predsa nemôžem len tak odpísať z môjho života..takže sa vyskytuje často problém s rozdelením voľného času, najmä keď prídem pozrieť domov..patrí sa venovať rodičom, zájsť von s kamarátmi a, pre mňa osobne najdôležitejšie, stráviť čo najviac času s priateľkou..je pravda, že keď sa vraciam z práce na intrák, tak sa vyjadrujem v zmysle že idem „domov“, ale ten ozajstný domov je stále nikde inde..je presne tam, odkiaľ som sa práve vrátil..vrátil späť čiastočne študovať, ale najmä pracovať..vždy keď cestujem do metropoly Moravy, zažívam skľučujúci pocit..pocit, že som doma opäť nechal kopec ľudí, ktorí mi budú chýbať..

..cestovanie je s takýmito pocitmi späté..za každým, keď opúštam nejaké miesto, kúsok zo mňa tam ostáva..v ľuďoch, ktorých som spoznal, v miestach, ktoré som navštívil, vo chvíľach, ktoré mi zobrali dych..takto v nás zanecháva každá cesta otlačok, niekedy menší, inokedy väčší..záleží iba na nás, kam sa budeme vracať najradšej..

Žiadne komentáre: