streda, júna 13

..leto is coming, once again..ale trochu iné..


..po tom, ako som si prečítal letné plány kolegu/nadriadeného(iba oficiálne ;)) Dušk.a, som nútený uviesť veci na pravú mieru..moje letné plány sa menia!!!padlo očakávané kysnutie u milovanej starej mamy a vydávam sa v šíry svet..celé dva mesiace strávim v hlavnom meste našich bratov, Čechov..áno, moje kroky zamieria do Prahy..za (ne)malú odmenu budem pracovať 6 dní v týždni, 10 hodín denne na nejakej utešenej stavbe..ok, možno vyzerám ako cvok, ale nepoznáte okolnosti..takže bez veľkých úvah o mojom duševnom zdraví sa tešte aj za mňa :)..

..vlastne aby som nezabudol..predtým ma čakajú dva týždne strávené u Tří Kohoutú a niekoľkodňová návšteva rodinných príslušníkov, pocestujem až do neprívetivých východných končín našej republiky..a potom to príde!..6 hodinová cesta vlakom :( ..nočný vlak s lôžkovým vozňom znie sympaticky..

8 komentárov:

karolina povedal(a)...

heheheh. cvak, ano docvaklo mi kto to tu vypisuje...
.
co take proletarske leto?
.
na pracu sa sice nehovori fuj, ale...

dušk.o. povedal(a)...

ale kaJA, nehraj formu, vedela si uz predtym, ze kto je tvarou za blogom. indicie ho usvedcili! ha!

karolina povedal(a)...

trt makovy, mas byt ticho a hrat formu...

karolina povedal(a)...

apropos, nemas tu co po daromnici hvizdat, ale ucit sa dusanko!!! ucit!

dušk.o. povedal(a)...

uz ucim, uz...lasch, baudrillard, freud...jupi jupi yeah

Mišo povedal(a)...

to kaJA: praca je super..praca slachti ducha..a nici cloveka..no, odhalila si ma? :( tak ti treba :P

Mišo povedal(a)...

to dušk.o.: skola nie je vsetko ;) ucis sa?som myslel ze menujes susedov s ktorymi obcas skocis na pivo..

S. povedal(a)...

hmhm... taka praca dava iluziu zmysluplnosti :) ja som tiez kazdemu povedala, ze si tu v UK budem hladat pracu, len aby som neposobila ako povalac, ktory cele leto bude hnit doma a vyvalovat svoj nezamestnany zadok na gauci a vozit ho v metre k pamatihodnostiam heh