sobota, júna 23

..víkend ako sa patrí..

..takto nejako by to mohlo vyzerať každý víkend:

..v piatok ráno o 5:30 zazvoní budík..nemôžem zaspať, takže bez toho aby som si povedal "ešte 5 minútiek" vstávam z postele..studená sprcha a hneď všetko vnímam zreteľnejšie ;) ..bol som dostatočne predvídavý a mám už nachystané oblečenie aj všetky potrebné veci..ešte umyť zuby a vyrážam..vyberiem prachy z bankomatu a navštivujem pekáreň, zoberiem nejaké pečivo a rezkým krokom smerujem do práce..zazvoním pri dverách, otvoria sa dvere a privíta ma súcitné a povzbudzujúce ahoj :) v šatni zhltnem nakúpené raňajaky a môžem ísť na to..niečo prichystám, urobím nejaké šalátiky a môžem sa vrhnúť s plnou chuťou do varenia..atmosféra aj ľudia sú super takže 8 hodiek ubehne ako voda..vyberiem sa naspäť na intrák, nasleduje dnešná už druhá sprcha..sadám si k Eleanor (notebook :)) a zapínam icq..pokécam s mojím anjelikom a plán pokračuje..posledné čekovania, či mám so sebou všetko čo mám mať a vraciam sa do práce..ale tentokrát už nie pracovne..

..uf, už som sa bál, že ma tie blesky rozhodia..v práci opäť príjemné pohľady..chvíľu poohovárame a pokecáme o všetkom novom a môžme ísť..reservé už na nás čaká..hudba a ceny po dvoch hodinách definitívne sklamali takže meníme lokál..párty sa pomaly rozbieha, veď je aj predsa čo sláviť..aj keď závisť nám to nedovolí a pripíjame na slnovrat, všetci vieme že tie štátnicové Áčka sú oprávnené :) ..pivká a panáky, je to presne tak ako má byť, už sú tu všetci čo mali prísť..niektorí postupne odpadávajú a opúsťajú nás..poslední vytrvalci a ja medzi nimi sme zostali do tretej..ja som už síce zaspával a smiali sa na mne, ale čo by šlovek neurobil aby pobavil priateľov ;)

..sobota ráno..budík zvoní o 7:30..okamžite vstávam, mám totiž super motiváciu..nasleduje sprcha, raňajky a bežím na šalinu..vystúpim na hlaváku, dve minútky pešo a čakám na svoj autobus do Prahy..idem za miláčikom :P omylom som skoro nastúpil na spoj do Londýna, ale keď pýtali od ľudí pasy tak mi docvaklo, že to asi nebude tak úplne môj bus..nakoniec štastlivo opúšťam metropolu Moravy..cesta trvá dve hodky a pol, väčšinu síce prespím ale brutálne ma aj tak tesne pred koncom bolí zadok..11:30 konečne vystupujem a začínam si naplno užívať čas, ktorý múžem stráviť s osobou môjmu srdcu najbližsou..19:30 nasadám na spiatočný autobus..cesta ubieha rýchlo..nejaká americká komédia a potom dva diely priateľov..vystupujem a premýšľam čo ďalej..mám chuť na toast a zároveň potrebujem darček pre malú sestru..takže kupujem happymeal :) a Perníčka k tomu :P ešte na jedno pivko s kolegom a frčím na intrák..

..zapnem notebook, pustím hudbu a píšem tento post..zajtra voľno, takže mám celý deň pre seba..Fergie hrá v sluchátkach a predo mnou krásne časy..

Žiadne komentáre: